ISEE ile Kurumlara Uzaktan Takip ve Destek
HP ISEE (Instant Support Enteprise Edition), birden fazla işletim sistemi ve teknolojinin kullanıldığı sistemler için, tek bir uzaktan takip ve destek çözümü sağlıyor. Çözüm, maliyetleri ve karmaşıklığı azaltıyor ve birbirinden farklı sistemlere dayanan BT ortamlarının yönetimini basitleştiriyor.
Günümüzün çoklu tedarikçi ortamlarında en sık kullanılan kavramlar “düşük maliyet” ve “verimlilik”. Sorunların, operasyonları etkilemeden kolayca çözümlenebilmeleri için, hızla teşhis edilmeleri gerekiyor. HP tarafından geliştirilen ISEE (Anında Destek Kurumsal Versiyon), gerek HP’nin, gerekse diğer imalatçıların sunucuları, veri depolama alanları, ağları ve çevre birimleri için kullanılabilen, tek uzaktan takip ve uzaktan erişim destek çözümü. HP ISEE, hem maliyetleri ve karmaşıklığı azaltıyor, hem de birbirinden farklı sistemlere dayanan BT ortamlarının yönetimini basitleştiriyor.
HP ISEE, kritik ortamlar ile, birden çok tedarikçinin bulunduğu ortamlarda, basitten karmaşığa kadar birçok farklı BT ortamını yönetebilme imkanı sunuyor. Çözüm, müşteri ile HP arasında yapılan sözleşmede veya garanti kapsamındaki saatlerde, olası kritik sorunları tespit ediyor. ISEE, bu sorunların önüne geçmek için, özel tasarlanmış, kesintisiz donanım takibi ve otomatik bildirim özelliklerinin bir birleşimini kullanıyor. Bir zamanlar HP’nin yerinde müdahalesini gerektiren birçok sorun, artık uzaktan destek ile çok daha çabuk çözüme kavuşuyor.
Çevik İşletmelere En Kapsamlı Destek
HP ISEE, HP-UX, Microsoft® Windows®, Linux®, OpenVMS, Tru64 UNIX® ve Sun Solaris sunucularının ve HP dijital baskı cihazlarının yanı sıra, veri depolama ve ağ cihazlarının kullanılabilirliğini geliştiriyor. Çözüm, bu kapsamda proaktif nitelikte uzaktan takip, teşhis ve problem tespit ve giderme imkanları sunuyor. ISEE, HP’ye bir teknik destek vakasını otomatik olarak göndererek, kullanıcıya vaka numarası ile, mevcut durumu konusunda bilgi veriyor. Böylece, potansiyel problemlerin, kurumların faaliyetlerini etkilemeden önce belirlenip önüne geçilmesine yardımcı oluyor. HP ISEE’nin sunduğu başlıca avantajlar arasında şunlar yer alıyor:
· Öngörülemeyen hatalar sonrasında en kısa sürede kurtarma. ISEE ile belirlenen vakalarda, ayrıntılı tanı bilgileri sayesinde sorunların hemen hemen % 100’ünün ilk seferinde çözüme kavuşması.
· Hata tespiti, verilerin toplanması, HP’ye bildirim ve vaka durumu güncellemelerinin, haftanın her günü, günün her saati otomatik olarak gerçekleşmesi.
· ISEE’nin, günümüzde mevcut olan birçok farklı tedarikçi teknolojisini desteklemesi ve bu listeye de her geçen gün yenilerinin eklenmesi.
·Kurumların sistem atıl sürelerini azaltacak proaktif takibin
gerçekleşmesi.
HP ISEE çözümü ücretsiz olup, HP ile yapılan sözleşmenin ve garanti
desteğinin bir özelliği olarak sistemlere kolayca yüklenebiliyor.
ISEE sayesinde HP, kurumların teknik destek ekipleriyle işbirliği
içinde çalışabiliyor. Sorunsuz güvenlik teknolojileri, bir yandan
verilerin korunmasına yardımcı olurken, diğer yandan da HP
uzmanlarının verilere uzaktan erişebilmelerini sağlıyor. Böylece,
sorunlara en kısa sürede çözüm bulunabiliyor. Proaktif
sözleşmelerin bir özelliği olarak kurumlar, gelişmiş ISEE sürümünü
kullanarak, ISEE fonksiyonlarının daha geniş kapsamlı bir haline de
sahip olabiliyor.