İnternet devi, ismini bile değiştirebilir!
Dünyanın en büyük internet devlerinden biri, 2016 yılı içerisinde ismini de değiştirebilir!
Bundan yalnızca altı yıl önce kimlik değişimi gerçekleştiren ABD'nin ve dünyanın en büyük internet servis sağlayıcısı ve multimedya devlerinden AOL, yine büyük bir değişime hazırlanıyor. Kasım 2009'da yeni bir logo tasarımıyla farklı bir görünüme kavuşan markanın bu yeni değişiminin çok daha radikal olabileceği; firmanın adının da değişebileceği belirtiliyor.
AOL'un böyle bir değişimin ihtimali üzerinde durmasının en önemli nedenlerinden birisi firmanın halihazırda yaptıklarının adının çok fazla ötesine geçmesi. Zaman içerisinde bir multimedya devine dönüşen AOL yine de birçok insan ve bazı kuruluşların gözünde hala bir internet servis sağlayıcısı olarak kaldı. Dolayısıyla bu imaj da; Huffington Post, Engadget ve TechCrunch gibi önemli yayın kuruluşlarını bünyesinde barındıran ve Microsoft'un reklam işlerini de alan büyük bir internet reklamcılığı birimine de sahip olan AOL için tatmin edici olmaktan uzak.
Konuyla ilgili Business Insider'a bir demeç veren AOL yetkilisi Allie Kline, bu marka algısını düzeltmenin firma için 2016'nın en önemli önceliklerinden biri olduğunu belirtti. AOL markası hakkında bugün güçlü duygulara sahip olduğunu ifade eden Kline, yine de gelecekte yeni bir isme ihtiyaç duyacaklarına inandığını söyledi.