Instagram, Yeni Giriş Ekranını Test Ediyor
Instagram, alışverişi ve Reels'i öne çıkaran yeni giriş ekranını test etmeye başladı! Test edilen üç yeni tasarım, uygulamanın biraz daha kalabalık hale gelmesine yol açabilir.
Instagram, giriş ekranına yeni alışveriş ve
Reels bölümleri eklemeye
yönelik testlere başladı. Firma bu kapsamda "uygulamayı
kullanan insanları ve içerik oluşturucuları, videoları ve
alışverişi temsil eden üç tasarımı" ortaya çıkardı.
Sosyal platform, benzer bir yeniliği Brezilya, Hindistan,
Almanya ve Fransa'da deniyordu. Ancak bu son testte alışveriş
bölümünün de belirli kullanıcılara açıldığı anlaşılıyor. Üç
seçenek, birbirinden biraz farklı görünüyor ancak üçü de Reels'i ve
alışverişi öne çıkarıyor. Yeni düzenlerden birinde Reels,
Gezinti (Explore) sekmesinin yerini alıyor.
Alışverişin yerini ise "Aktivite" bölümü alıyor. Bir başka
tasarımda ise altı kısayolun tamamı (Giriş, Gezinti, Reels,
Alışveriş, Aktivite ve Profil) alt çubuğa sıkıştırılıyor. Bu
tasarımda yeni gönderi oluşturma düğmesi, sağ üstte
görüntüleniyor.
Bu tasarımların Instagram'ı daha karışık bir hale getireceğini düşünüyorsanız yalnız değilsiniz. Facebook'un Instagram üzerindeki etkisi güçlendikçe uygulamanın arayüzü, Facebook'un birkaç sene önceki şişkin uygulamasına benzemeye başladı.