Instagram, İlginç Bir Yeniliği Daha Hayata Geçirdi: Yeni "Bağış" Özelliği
Instagram, canlı yayın yapan yayıncıların kar amacı gütmeyen kuruluşlar için para toplamasına yönelik bir işlev sundu!
Instagram'ın kar amacı gütmeyen kuruluşların
Hikayeler bölümündeki bağış etiketiyle ve
"bağış yap" düğmesiyle bağış toplamasına izin
verdiği biliniyor. Şimdi ise firma, kar amacı gütmeyen kuruluşların
canlı yayınlardan para kazanmasının yolunu açtı.
Yeni işlev, yayıncıların bir kar amacı gütmeyen kuruluş
seçmesine ve onlar için fon toplamasına izin veriyor.
İzleyicilerden toplanan paraların tamamı seçilen hayır işleri
grubuna gönderiliyor, yani Instagram herhangi bir kesinti yapmıyor.
Yayıncılar, gelen bağışların miktarını canlı olarak görebilirken
bağışta bulunan izleyiciler, bir süreliğine "bağış
yaptım" etiketine sahip oluyorlar. Bu etiketin Brezilyalı
sanatçı Leo Natsume tarafından oluşturulduğu
belirtiliyor.
Fon toplamaya yönelik bir yayın başlatmak için Instagram kamerasını açtıktan sonra Live'a dokunmanız, ardından bağışları alacak kuruluşu seçmeniz gerekiyor. Bu arada Instagram'ın sahibi Facebook'un da canlı videolara bir bağış düğmesi eklediğini belirtelim.