Instagram, İlginç Bir Yeniliği Daha Hayata Geçirdi: Yeni "Bağış" Özelliği

Instagram, canlı yayın yapan yayıncıların kar amacı gütmeyen kuruluşlar için para toplamasına yönelik bir işlev sundu!

Instagram'ın kar amacı gütmeyen kuruluşların Hikayeler bölümündeki bağış etiketiyle ve "bağış yap" düğmesiyle bağış toplamasına izin verdiği biliniyor. Şimdi ise firma, kar amacı gütmeyen kuruluşların canlı yayınlardan para kazanmasının yolunu açtı.WhatsApp Hacklenebilir mi? WhatsApp Hesabınızı Nasıl Koruyabilirsiniz?Son yılların yükselen uygulaması WhatsApp, 2 milyara ulaşan kullanıcı sayısıyla neredeyse her telefonda yüklü.

Yeni işlev, yayıncıların bir kar amacı gütmeyen kuruluş seçmesine ve onlar için fon toplamasına izin veriyor. İzleyicilerden toplanan paraların tamamı seçilen hayır işleri grubuna gönderiliyor, yani Instagram herhangi bir kesinti yapmıyor. Yayıncılar, gelen bağışların miktarını canlı olarak görebilirken bağışta bulunan izleyiciler, bir süreliğine "bağış yaptım" etiketine sahip oluyorlar. Bu etiketin Brezilyalı sanatçı Leo Natsume tarafından oluşturulduğu belirtiliyor.Facebook, Gerçek COVID-19 Vaka Sayısını Bulmaya ÇalışacakDevasa kullanıcı kitlesine sahip Facebook, fark edilmeyen Koronavirüs (COVID-19) hastalarının sayısını bulmak için bir anket başlattı.

Fon toplamaya yönelik bir yayın başlatmak için Instagram kamerasını açtıktan sonra Live'a dokunmanız, ardından bağışları alacak kuruluşu seçmeniz gerekiyor. Bu arada Instagram'ın sahibi Facebook'un da canlı videolara bir bağış düğmesi eklediğini belirtelim.

Sonraki Haber

Forum