IBS, e-perakendeciliği İnceledi
IBS, "E-retailing in Turkey" (Türkiye'de e-perakendecilik) isimli bir araştırma yaptı. Bu araştırma kapsamında ISS’lerin önünü açacak önemli bilgiler sunuluyor
Araştırmada incelenen konulardan biri, internetten alışveriş yapan kullanıcıların ISS'lere bakış açısı.
İnternetten alışveriş yapan yüzde 45'lik bir kesimin ISS olarak Superonline, yüzde 14'lük bir dilimin Turknet ve yüzde 10'luk bir bölümün de İxir'i tercih ettiği saptandı.
Kolay ve hızlı bağlantı, bağlantının kesilmemesi, güvenilirlik,iİnternet üzerinde kolaylıkla dolaşabilme gibi noktalar, internetten alışveriş yapan kişilerin ISS seçiminde dikkat ettikleri noktalardan bazıları. Az sayıda üyesinin olması, şirket imajı, oyun sitelerinin bulunması, güzel promosyon kampanyalarının ve reklamlarının olması ise ISS seçerken fazla dikkate alınmayan noktalardan bazılarını oluşturuyor. Çok sayıda e-mail hizmeti sağlanması, geniş hizmet ağının bulunması gibi özellikler de tamamen memnun edici unsurların başında yer alıyor.