HTC, Quietly Brilliant sloganını atıyor!
HTC, senelerdir adıyla özdeşleşen bu "şeyi" artık kullanmayacak! İşte o "şey" ve kararın nedeni...
Son zamanlarda Android'li ve Windows Phone'lu cepleriyle beklediğini bulamayan HTC, son bombası One ile pazar payını geri kazanmak istiyor.
Tayvanlı üretici şimdi ise daha "saldırgan" bir pazarlama stratejisi benimseyeceğini, bu kapsamda popüler "quietly brilliant" sloganını artık kullanmayacağını açıkladı. Wall Street Journal'ın raporuna göre HTC'nin pazarlama müdürü Benjamin Ho, şirketin Ekim 2009'dan bu yana kullandığı bu sloganı reklamlarında kullanmayacağını doğruluyor.
HTC'nin daha sert bir reklam stratejisi izleyeceğini söyleyen Ho, çok sayıda yenilik yaptıklarını, ancak şimdiye dek seslerinin yeterince yüksek olmadığını iletiyor.
Sloganın yerini neyin alacağı ise şimdilik belli değil. Bu arada HTC One'ın ABD'deki gecikmesi hakkında da konuşan Ho, bu durumun telefonun kamerasında yaşadıkları stok sorunu nedeniyle yaşandığını söyledi.