Hopi ve SAS'tan Hiper Kişiselleştirme İçin Güç Birliği
Dünya analitik lideri SAS ve iş ortağı Partner Republic, Türkiye'nin mobil sadakat ve kişiselleştirilmiş alışveriş uygulaması Hopi ile önemli bir iş birliğine imza atıyor.
Perakende ve e-ticaret sektöründe eski usul kampanya analitiği
yerini gerçek zamanlı pazarlama aksiyonları ve müşteri yolculuğu
analizlerine bırakmaya başladı. Artık doğru kişiye, doğru zamanda,
doğru teklifi, doğru fiyatta, doğru kanalda iletmek devamlılığı
olan veri yönetimi ve yapay zekayla mümkün hale geliyor. Mobil
sadakat ve kişiselleştirilmiş alışveriş uygulaması
Hopi bu doğrultuda; martech alanındaki tecrübesi,
sahip olduğu lider teknoloji ve danışmanlık gücü odağında veri
analitik lideri SAS ile önemli bir projeye imza atıyor. Sektöre
örnek olacak proje kapsamında ana hedef; 3 kat daha fazla
kişiselleştirilebilecek kampanyalar sayesinde 11,5 milyon Hopi
kullanıcısının daha özel, mutlu bir deneyim yaşaması ve 200'ü aşkın
üye markanın Hopili cirolarını en az 2 kat artırması olarak öne
çıkıyor.
Yapay zeka ile kampanya yönetimi teklifleri hiper kişiselleştirilecek
SAS Güneydoğu Avrupa Genel Müdürü Tayfun Topkoç ise projeyle ilgili olarak şu sözleri ifade etti: "Müşterilere uygun içerik ve teklifler sunmak yani hiper kişiselleştirme, perakende ve e-ticaret sektörü için kilit noktalardan biri. Yapay zeka ve gerçek zamanlı verilerden yararlandığımız hiper kişiselleştirme yaklaşımı, kişiselleştirilmiş pazarlamayı geleceğe taşıyor. SAS olarak yazılım setimiz ve dijital dönüşüm danışmanlığımızla bu yolculukta dünyanın seçkin markalarında edindiğimiz birikimi bu iş birliğiyle birlikte 11,5 milyon üyeye sahip, farklı markaları bir çatı altında toplayan Hopi'ye sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Sorumlu olduğumuz pazarlardaki ihtiyaçları analiz ettiğimizde, yeni kazandığı yetkinliklerle birlikte Hopi birçok yurt dışı pazarda bağlılık programları alanındaki açığı bu konudaki tecrübesiyle kapatabilecek potansiyele sahip. Bu işbirliği ile Hopi de bölge pazarlarına yayılma stratejisini uygulamaya alacaktır."