Hepsiburada.com'a ödül
Hepsiburada.com "süpermarka" ve "en başarılı alışveriş sitesi" seçildi.
Hepsiburada.com, tüketicilerin hayatına kattığı değerler sonucunda elde ettiği başarılara yenilerini ekliyor. 2014 yılında müşteri sayısını artıran ve e-ticaret pazarını büyüten hepsiburada.com, tüketicilerle olan bağını her geçen gün daha da güçlendiriyor.
Superbrands Türkiye tarafından Nielsen'e yaptırılan "süpermarka" araştırmasına göre hepsiburada.com Türkiye'nin süper markaları arasında yer aldı. Araştırma sonuçlarında e-ticaret cephesindeki gelişmelere dikkat çekilirken, hepsiburada.com bu alanda değeri yükselen marka oldu.
Dünyada 88 ülkede gerçekleştirilen "Superbrands", Türkiye'de iki yılda bir yapılıyor. Süpermarka seçiminde şirketin teknolojisinden yatırımlarına, iş gücü kalitesinden yaratıcılığa, markalaşma çalışmalarından sosyal sorumluluk projelerine katkısına kadar pek çok kriter göz önünde bulunduruluyor.
Hepsiburada.com, bir başka önemli başarıyı da online araştırma şirketi Dorinsight'ın, Campaign Türkiye dergisi için yaptığı araştırmada elde etti. Araştırmanın sonuçlarına göre 2014 yılının akıllarda en çok kalan markaları belirlenirken hepsiburada.com, %23 oranla en başarılı bulunan online alışveriş sitesi oldu. Sıralamada en yakın rakibinin 6 puan üzerinde yer alan hepsiburada.com'un, 35-44 yaş grubunda %28 oranla daha çok beğenildiği kaydedildi.