Grafik-yoğun uygulamalar sanallaşıyor!

Nvidia'nın önemli kolaylıklar sağlayacak olan yeni sanal GPU platformu ortaya çıktı!

NVIDIA GPU'lar oyunculara on yıllardır iyi deneyimler sunmakta. Profesyonel tasarımcılar, grafik kartlarını içecek şişelerinden süpersonik uçaklara kadar her şeyin tasarımında kullanıyor. Şimdi, NVIDIA GRID vGPU sayesinde işletmeler çalışanlarına ilk kez masaüstünde modern grafik uygulamalarının tüm avantajlarını sunabilecek.

Bu teknoloji, kullanıcıların kendilerine ayrılan GPU ile masaüstünde elde ettikleri yüzde 100 grafik API (OpenGL, DirectX) uyumluluğunu sağlayan ve paylaşılanbir sanal GPU sunuyor.
    
Konuyla ilgili olarak Citrix Doğu Avrupa, Rusya, CIS ve Türkiye Bölgesi Başkanı Günther Brand "NVIDIA GRID vGPU sayesinde grafik içeriği yüksek olan yazılımlar bile XenDesktop 7 ile sanallaştırılabilir. Artık firmalar değerli fikri mülkiyet ve hassas ürün bilgilerini merkezden güvenli bir şekilde yönetirken, aynı zamanda sanal makina kullanıcılarına mühendislik, tasarım ve video uygulamalarından bekledikleri performansı verebilecekler." açıklamasında bulundu.

vGPU ile kullanıcılar sanal olarak bağlanıp Windows Aero, Microsoft Office 2013, HTML5, Adobe Photoshop ve Autodesk AutoCAD gibi kullanmaya alışık oldukları tüm zengin görsel arayüzler ve uygulamalar ile çalışabilir. Ve bunu grafik performansından ödün vermeden uygun maliyetli, yüksek yoğunlukta bir altyapıda gerçekleştirebilirler.

Sanal grafikler harikası için üç adım

NVIDIA GRID vGPU'yu denemek için önce yirmiden fazla sayıdaki sertifikalandırılmış OEM platformlarının birinde  NVIDIA GRID K1 veya K2 grafik kartınız olmalıdır.
Daha sonra, en yeni Citrix open tech preview yazılımını yükleyin. Herkes tarafından erişilebilir.

Son olarak NVIDIA vGPU Manager Programını ve Sürücülerini yüklemelisiniz.
Kurulum tamamlandıktan sonra, NVIDIA vGPU Manager tarafından her bir sanal makineye sabit bir miktarda grafik bellek ayrılacaktır. Tüm grafik komutları, sanal makinede yerel olarak çalışan NVIDIA grafik sürücüsünden, grafik işlemcinin grafik renderlemeyi GPU'yu paylaşan tüm kullanıcılar için zamanladığı sanal bir I/O kanalı yoluyla GPU'ya değişmeden doğrudan geçirilir.

Sonraki Haber

Forum