Google'ın Son Anda Vazgeçtiği, İlginç Bir Özellik Ortaya Çıktı

Google'ın bir süre önce, web sitelerine bahşiş vermenizi sağlayan bir işlev üzerinde çalıştığı ama sonrasında vazgeçtiği ortaya çıktı.

Google, web sitelerinde dolaşırken yayıncılara bahşiş bırakmanızı sağlayacak olan bir işlev sunmaktan vazgeçti. Firmanın böyle bir işlev üzerinde gerçekten çalıştığı, ancak zaman içerisinde karar değiştirdiği söyleniyor.YouTube 15 Yaşında: İşte YouTube'un İlk VideosuVideo platformu YouTube, 15 yaşında.

İşleve dair görüntülerin TechCrunch'ın eline geçmesinin ardından Google, sızan görüntülerin gerçek olduğunu, işlevi geçen sene kullanıma açmayı düşündüğünü söyledi. Firma, bahşiş verme fikrini tamamen çöp kutusuna atmasa da, şimdilik böyle bir işlev sunmayı düşünmüyor.100 kişilik inanılmaz test: Hafızanızdan araba logosu çizebilir misiniz?Bir ikinci el araba satış firması, insanların araba logolarını ne kadar hatırladıklarını test etti.

Web sitelerine kolayca bahşiş bırakabilmeye yönelik bir işlev, özellikle salgın günlerinde zor durumda olan yayınların imdadına yetişebilirdi. Benzer işlevi web siteleri kendileri de sunabilirler, ancak Google'ın adını taşıyan bir işlev muhtemelen daha itibarlı görünebilir idi.

Google'ın yayıncılara fon sağlamaya yönelik ilk girişimi bu değil. Firma 2014'te reklamları aylık bir ücret karşılığında kapatmanızı sağlayan Google Contributor ortaya çıkarmış, ancak 2016'da kapatmıştı. Hizmet 2017'de yeniden açıldı ve hala bazı yayıncılar tarafından kullanılıyor. 2018'de ortaya çıkan Subscribe with Google ise bir miktar başarı elde etse de, henüz çok yaygınlaşmış değil.

Sonraki Haber

Forum