Facebook'dan reklam verenlere yeni hizmet

Kullanıcılarını doğrudan ilgilendirmese de, Facebook önemli bir hizmet için düğmeye bastı!

Facebook, reklam verenlere daha iyi hizmet sunmak adına girişimlerini sürdürüyor. Kaliforniya merkezli sosyal ağ, pazarlamacılara reklam yayınlarının performansını ölçebilecekleri yeni bir erişim sunacak.

Araçlar, reklam verenlerin oluşturdukları bir kampanya sırasında farklı reklam seçeneklerini gözlem altında tutarak hangilerinin başarı sağladığını görmelerine yardımcı olacak.

Facebook bu girişimiyle Ocak ayında başlatılan "Conversion Lift" ölçüm aracının geliştirilmiş bir versiyonunu sunmuş olacak. Böylece reklam verenler birden fazla test ve kontrol gruplarını karşılaştırma seçeneğine kavuşmuş olacaklar.

Geride bıraktığımız sekiz aylık süreçte yaklaşık olarak 200 şirketin reklam ölçümlemesi için Conversion Lift kullandığı ifade ediliyor. Güncellenmiş araç, kullanıcıların aynı hedefe yönelik birden fazla reklam seçeneğini karşılaştırarak hangi yaklaşımın daha verimli olduğunu keşfedebilmelerini sağlayacak.

Sonraki Haber

Forum