Facebook ve Shutterstock ortaklığı duyuruldu

Facebook, görünümünü "daha güzel" hale getirmek üzere bu dev işbirliğini duyurdu!

Web sitelerinde görünen reklamların başarısı, onların ne kadar iyi göründüklerine bağlı. Bunun farkında olan Facebook ise reklam oluşturma hizmeti için Shutterstock ile ortak olduğunu duyurdu. Böylece Facebook'ta reklam verenler, reklamları için milyonlarca stok görseli arasından seçim yapabilecekler. Buna ek olarak reklamcılar, artık bir kerede birden fazla görsel gönderebilecekler.

Bunun yanında Facebook'un mobilde yaptığı bir başka yenilik, yöneticilerin sayfaları kimlerin kontrol edeceğini seçmesine izin veriyor. Android Page Manager kullanıcıları yorumlar içerisinde etiketleyebiliyor, iOS uygulamasını kullananlar yeni sayfalar ve etkinlikler oluşturabiliyorlar.

Bu güncellemelerle Facebook, sitedeki reklam içeriğini kullanıcılarına mümkün olduğu kadar çekici hale getirmeye çalışıyor. Öncesinde reklamcıların kendi görsellerini kendilerinin sağlaması gerekiyordu. Çok fazla reklam gösteren büyük şirketler için bu, kampanyaları sırasında döndürdükleri resimlerin bitmesi ve reklamların etkisini daha çabuk yitirmesin anlamına gelebiliyordu.

Sonraki Haber

Forum