E-ticaret dünyasında bir ilk!

Ofix.com, sanal dünyaya uzak kalanları e-ticarete alıştıracak.

Ofislerin ihtiyaçlarını karşılayan ofis marketi Ofix.com online alışverişe uzak duran kitle için cep telefonu ile üyelik imkanı sunmaya başladı. Türkiye e-ticaret dünyasında ilk kez hayata geçirilen hizmet, teknolojiye uzak duran, e-posta kullanmayan ancak internetin sunduğu fırsatlardan yararlanmak isteyen tüketicileri hedefliyor. Yeni uygulama sayesinde e-postası olmayan müşteriler Ofix.com'a rahatça giriş sağlıyor ve tüm sipariş süreçlerini sms ve cep telefonu numarası aracılığı ile takip edebiliyor. Dört aylık deneme süreci sonunda kullanıcıların yüzde 13'ü e-posta yerine telefonla üyeliği tercih etti.

Ofix.com Genel Müdürü Gürkan Uğraş büyük veriden müşteri memnuniyetini artırmak için faydalandıklarını ve müşteri kitlesinin profiline uygun hizmetleri kurguladıklarını belirterek, "Araştırmalarımız sonucunda kullanıcılarımızın bir kısmının e-postası olmadığını gördük. Onların ofix.com'a rahatça girebilmelerini ya da ilk adımlarını atmalarını sağlamak için cep telefonu numarası ile giriş yapmalarını sağlayacak bir sistemi hayata geçirdik" dedi. Amaçlarının e-ticaret'e ya da sanal dünyanın dinamiklerine alışamamış kitlenin rahatlıkla servislerini kullanabilmesi olduğunu kaydeden Uğraş, "Tüketicinin e-ticarete alışmasını beklemektense biz onlara uyum sağlamaya çalışıyoruz. Bu sayede orta yaş üzeri tüketiciyi de e-ticarete çekmeyi hedefliyoruz" diye konuştu. Cep telefonu ile üyelik uygulamasının 4 aydır deneme sürümünü kullanan Ofix.com'un rakamları da sistemin oldukça etkili olduğunu ortaya koyuyor. Buna göre son 4 ayda kullanıcıların yüzde 1'i sosyal medya hesapları, yüzde 13'ü telefon, yüzde 86'sı ise e-posta ile Ofix.com'a üye oldu. İkinci çeyrekte telefon ile üyeliğin yüzde 23'ün üzerine çıkması hedefleniyor.

Sonraki Haber

Forum