Dünya Kupası'nda şampiyonu bil, çeki kap!

Dünya Kupası'nda tuttuğunuz takım kazanırsa, siz de kazanacaksınız! Nasıl mı? İşte böyle...

Dünya kupası heyecanı yaklaştıkça firmaların dünya kupası odaklı kampanyaları da bir bir start alıyor. Bunlardan biri de Türkiye'nin en önde gelen üreticilerinden Vestel.

Vestel'in Dünya Kupası'na özel kampanyasıyla, favori ülkelerini temsil eden LCD'yi satın alan ve kupa şampiyonu olacak ülkeyi doğru tahmin eden tüketiciler, ürün tutarı kadar hediye çeki kazanacak. Vestel'in Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Levent Hatay, şirketin pazarlama iletişimi stratejisini ele aldığı basın toplantısında 13 Haziran'a kadar sürecek Dünya Kupası kampanyasının da startını verdi.

Vestel, Dünya Kupası kampanyasıyla, 13 Haziran'a kadar LCD alan tüm müşterilerine ürün tutarında hediye çeki kazanma fırsatı sunuyor. Farklı modellerdeki Vestel LCD TV'lerin Dünya Kupası'na katılacak 13 ülkeyi temsil ettiği kampanyada, satın aldığı LCD TV'yle eşleşen ve kupa şampiyonluğunu kazanan ülke, LCD sahibine de Vestel'den ürün tutarınca hediye çeki kazandıracak. Vestel Şirketler Grubu Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Levent Hatay, "Tüketici odaklı kampanyalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Dünya Kupası'nda kazanan takımın LCD'sini alan tüketicilerimize televizyonlarımız bedavaya gelecek" diye konuştu.

Başarılı kampanyalar uzatılıyor

Vestel'in Dünya Kupası kampanyasının startını vermek ve pazarlama iletişimi stratejisini paylaşmak üzere düzenlenen toplantıda konuşan Hatay, Vestel'in "dost teknoloji" vaadiyle her dönemde tüketici dostu projeler geliştirdiğine dikkat çekti.

Vestel'in 25. yılını kutladığı Kasım 2009'da "Her eve bir Vestel" hedefiyle başlattığı 3 ay iade garantisi kampanyasının sonuçlarına da değinen Hatay, "Yüksek ilgi nedeniyle kampanyayı 3 ay uzattık. Mart sonunda tamamladığımız kampanyada iade oranlarının son derece düşük kalması ve iadelerin neredeyse tümünün bir üst modele geçme amaçlı olmasından gururlandık" dedi.

Vestel'de işler iyi gidiyor

Türkiye'nin LCD pazar lideri Vestel, 2010'un ilk çeyreğinde satışları yüzde 163 artırdı

Levent Hatay, iç pazarda Vestel'in yüzde 20 pazar payıyla 2009 yılında liderliğini koruduğunu belirtirken 2010'un ilk 3 ayında da satışlarını yüzde 163 artırdığını ifade etti.

Avrupa pazarında LCD pazarının yüzde 72'sine hakim olan ilk 4 markanın Türkiye'de pazardan sadece yüzde 35 pay alabildiğine değinen Hatay, üreticilerin satışlarını değerlendiren Elektronik Cihaz İmalatçıları Derneği'nin (ECID) ve perakende satışları değerlendiren GfK'nın verilerine göre LCD'de yerli üreticilerin pazar paylarını artırmaya devam ettiklerini vurguladı. Hatay, "Vestel 2010'un ilk 3 ayında GfK'ya göre 4, ECID'e göre ise 12 puan yükselerek liderliğini korumaya devam etti. 2009 yılında Türk markaları pazar payı kazanırken yabancı markalar pazar payı kaybetti. Bu gelişim, vatandaşlarımızın Türk markalarına olan güvenini ortaya koyuyor" diye konuştu.

Basın bülteninden derlenmiştir

Sonraki Haber

Forum