Call of Duty: Infinite Warfare'e öfke büyük!

Call of Duty serisinin sıradaki üyesi Infinite Warfare'e çığ gibi büyüyen bir öfke var; ancak...

Call of Duty serisinin Kasım'da çıkmayı bekleyen son üyesi Infinite Warfare'in yeni videosu, YouTube'da 1 milyon olumsuz oyu geçerek yeni bir rekora koşmaya başladı. Ancak Activision'ın yaptığı açıklamaya göre sorun yok, çünkü oyunun ön-siparişleri "çok güçlü bir başlangıca" imza atmış durumda.

Videoya gelen olumsuz oylar, oyunun başarısız olacağının bir işareti olmayabilir çünkü Call of Duty: Black Ops II daha önce benzer bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Infinite Warfare'in aldığı olumlu oy sayısı ise 250.000 ile olumsuzların dörtte biri seviyesinde.

Yeni oyunun tüm nefretleri üzerine çekmesi, videonun YouTube'un en kötüler listesine girmesini sağlamış bulunuyor. Listeye göre video, Justin Bieber'ın Boyfriend'inin, Nicki Minaj'ın Stupid H*e'sinin ve Rick Perry'nin Strong'unun arkasında sekizinci sırada yer alıyor. Infinite Warfare'i bu kadar "itici" yapan şey ise oyunun gelecekte geçiyor olması. Çoğu oyuncu, serinin uzaydaki savaşları bırakıp köklerine dönmesi gerektiğini, geleceğe yönelik deneyimlerin Halo gibi oyunlarda daha iyi ele alındığını düşünüyor. Bazı kullanıcıların videoyu beğenmemesinin nedeni ise oyunu 80 dolarlık Legacy Edition'la birlikte almak zorunda olmaları.

Beğenmeme sayıları şu an itibariyle serinin bir önceki oyunu Call of Duty: Black Ops III'ü neredeyse 15'e katlamış bulunuyor. Yeni oyun, serinin önceki 7 oyununun toplam beğenmeme sayısını bile dörde katlıyor.

Tüm bu "beğenmemelere" rağmen Infinite Warfare'in serinin en çok beğenilen ikinci oyunu olduğunu da belirtmek gerekiyor. Serinin daha fazla tek beğenilen oyunu, 400.000 beğenme ile Black Ops III'ün videosuydu.

Kendinden emin görünen Activison, "topluluğumuzdaki milyonlarca kişi, her sene yeni, yenilikçi deneyimler istiyorlar ve Infinite Warfare, bunu onlara sunacak" diyor. Oyun 4 Kasım'da piyasaya sürüldüğünde nasıl karşılanacağı artık daha büyük bir merak konusu.

Sonraki Haber

Forum