Burj Al Arab otelinin son bombası iPad!
Dünyanın bu en lüks otelinde kalacak kadar zenginseniz, bakın odalarda sizi ne karşılayacak...
Dubai'deki Burj Al Arab otelinde sunulan Rolls Royse ve helikopter servisleri yetmezmiş gibi, şimdi de otelin odalarında kalacak kadar zengin olanları altın iPad'ler karşılıyor. 24 karatlık tabletlerin arkalarında otelin logosu ile siyah bir Apple logosu var. İronik bir şekilde, otel zincirinin sloganı da "Farklı kalın."
iPad'ler, "sanal odacılar" olarak çalışmak üzere programlanmış durumdalar. Altın iPad'ler, içlerinde yüklü olan "Etkileşimli Müşteri Tecrübesi" uygulaması ile müşterilere şehirde arayabilecekleri restoranlar ve benzeri yerler hakkında bilgi vermek üzere hazırlanmış.
iPad'ler Londra'nın ünlü Gold & Co. Firması tarafından, geçen kasım ayındaki Göğüs Kanseri Farkındalığı Ayı'na destek olarak otel için üretildiler. "The Gold & Co. London 24 karat altın iPad'leri, en lüks aksesuarlardan biri. Bu yüzden dünyanın en lüks oteli Burj Al Arab ile eşleşmelerini istedik." diyen Gold & Co. Londra CEO'su Amjad Ali "Simetri açık bir şekilde ortada. iPad ve otel, sıra dışı kalite ve tasarım açısından eşsiz bir konumda bulunuyorlar." diyerek sözlerine devam etti.
Parlayan iPad'ler, otelin butiğinde 10.200 dolar civarında bir fiyata satışa da sunuldu. Butik, aynı zamanda altın iPad mini, altın iPhone 5 ve altın BlackBerry Q10 da satıyor...