BIGO Ads, Yandex Ads monetizasyon servislerine dahil olan 13. ağ oldu
Yandex Ads, BIGO Ads ile iş birliği anlaşması imzaladı. Dünya çapında 150'den fazla ülke ve bölgede faaliyet gösteren BIGO Ads, Orta Doğu, Güney Asya, Güneydoğu Asya ve Rusya'daki kullanıcılara odaklanıyor.
Yandex Ads, BIGO Ads ile iş birliği anlaşması imzaladı. Dünya çapında 150'den fazla ülke ve bölgede faaliyet gösteren BIGO Ads, Orta Doğu, Güney Asya, Güneydoğu Asya ve Rusya'daki kullanıcılara odaklanıyor.
Yandex Ads, reklam teknolojisi sektöründe önde gelen bir oyuncu olarak, kapsamlı ağlarını Yandex'in mobil aracılık ve Easy Monetization hizmetlerine dahil ediyor. Bu iş birliği ile BIGO Ads, Yandex Ads'in güçlü reklam ekosistemi içinde 13. ağ olarak yerini aldı.
Dünya genelinde 150'den fazla ülke ve bölgede faaliyet gösteren tanınmış reklam ağı BIGO Orta Doğu, Güney Asya, Güneydoğu Asya ve Rusya gibi ana pazarlara odaklanıyor. BIGO Ads yayıncılara ve reklamverenlere geniş bir platform sunarak kitleleriyle etkileşime geçme ve gelir elde etme fırsatı sunuyor.
Yandex'in Easy Monetization hizmeti, farklı reklam ağları aracılığıyla gelirlerini üst düzeye çıkarmak isteyen yayıncılar oyunun kurallarını değiştiriyor. Bu hizmet, yayıncının uygulamasına SDK entegrasyonu için adım adım rehberlik sağlayarak, tüm bağlı ağlar için reklam birimlerini yapılandırıyor ve tek bir aracı sistemi kurarak uygulama veya oyundan gelir elde etmeyi kolaylaştırıyor ve sadeleştiriyor. Ayrıca bu hizmet kapsamında Yandex Easy Monetization uzmanları, sürekli olarak verimliliği izliyor ve gerekli ayarlamaları yapar, monetizasyon sürecini optimize ediyor.
Kolay Monetizasyon'un en dikkat çeken özelliklerinden biri, tüm reklam ağlarından akan gelirin tek bir aylık ödeme haline getirilmesi. Böylece yayıncılar bireysel ağ ödemelerini yönetmekten kurtulabiliyor. Ayrıca bu sayede yayıncının kazancını kendi hesabına aktarması için gerekli olan asgari kazanç eşiklerine ulaşma zorunluluğu da ortadan kalkıyor. Bu hizmet karşılığında yayıncılar, reklam gelirleri üzerinden komisyon ödüyorlar. Bu da Easy Monetization uzmanlarının yayıncının kazançlarını üst düzeye çıkarmaya tam olarak odaklanmasını sağlıyor. Yayıncı komisyon kesildikten sonra net tutarı alıyor.
Ayrıca Easy Monetization, yayıncılar için tüm bağlı reklam ağlarına erişim sağlayan tek bir hesap ve kapsamlı istatistikler sunuyor. Böylece reklam ilişkileri ve ağlarla sözleşmeleri yönetmeyi yayıncılar için basitleştiriliyor. Yandex'in In-App Bidding ve kendi öğrenen Smart Waterfall gibi teknolojileri, yayıncıların bağlı ağlardan en karlı reklamları almasını sağlıyor.
In-App Bidding, reklam yayıncılarının gerçek zamanlı olarak reklam ağlarından gerçek teklifler almasını sağlayan bir teklif sistemi sunuyor, geliri ve kullanıcı deneyimini optimize ediyor. Smart Waterfall, Mobil Meditasyon'da kullanılan makine öğrenme tabanlı bir teknolojisi ve en yüksek teklif yapan reklam ağını tahmin ederek monetizasyon sürecinin verimliliğini artırabiliyor.
BIGO Ads ‘in Yandex Ads ağına entegre olmasıyla birlikte yayıncılar, Easy Monetization aracılığıyla geniş bir kitleye erişebiliyor ve yüksek gelir elde edebiliyorlar.