Benim Lenovo'm projesi!
Bu yarışma sayesinde siz de Lenovo bilgisayar kazanma şansına sahipsiniz. İşte detaylar...
Lenovo ve Intel'in geliştirdikleri benimlenovom.com projesi hayata geçti.
İlk 2 haftanın lideri Kaan Soral rekor bir destek topladı ve 10 binin üzerinde destek toplayarak adeta rekor kırdı. Lenovo ThinkPad kullanıcısı olan Kaan Soral Lenovo'dan ödülünü alırken şunları söyledi:
"Bir Lenovo Thinkpad kullanıcısı olarak, Lenovo'nun Facebook üzerinden düzenlediği yarışmaya katılmak bana büyük bir heyecan verdi. İlk 2 haftalık periyod süresince, arkadaşlarımdan en yüksek desteği alarak 5 üründen birini kazandım. Lenovo'nun kullanıcılara bilgisayar kazanmaları için böyle bir şans vermesi gerçekten güzel. Bir oğrenci olarak bütçemi zorlamadan, 2 çekirdekli Thinkpad'imden, 4 çekirdekli, core i7 işlemcili, Lenovo Y550p'ye geçtim. Performans ile güvenilirliği birleştirdiğinden Lenovo'ya güvenim her zaman tam. Lenovo'ya teşekkür ediyorum."
Toplamda 10 hafta süren kampanya 30 Mayıs'ta sona erecek!
İşte ödüller ve detaylar...
• Her 2 haftada bir ilgili dönemde en çok arkadaşından destek
alan kişi kazandığı Lenovo ile
ödüllendiriliyor.
• Uygulamada 25 farklı soru var ve kullanıcılar kendilerine sorulan
5 soruyu yanıtlandırıorlar.
• Soruların cevaplarının sırası her seferinde değiştiriliyor.
• Her sorunun 6 şıkkı var ve her şık bir Lenovo ürününe ait.
Cevaplarda konumlandırılan Lenovo ürünleri:
o Lenovo'nun klasik ThinkPad serisininden X serisi
ürünleri
o Lenovo ThinkPad ailesine geçtiğimiz ay gelen ve ThinkPad Edge
ismi verilen yeni ürün serisi
o IdeaPad ürün grubunun netbook modellerinden S10-2
o IdeaPad'in özelilkle multimedya ve performansı
ile öne çıkan Y550p modeli
o IdeaPad serisinin ultra low voltage serisinden U350
o Idea ailesinin all-in-one (hepsi bir arada) ürün grubundan
IdeaCenter A600 modeli
Sorular nasıl?
• Her bir ürün ayrı ayrı kişiselleştirildi ve
şıklar buna göre düzenlendi.
• Sorular tamamen lifestyle olarak hazırlandı.
Hangi kahraman olmak isterseniz, favori tatil mekanınınız, en çok
yaşamak istediğiniz şehir gibi birçok farklı soru hazırlandı.
• Soruları yanıtladıktan sonra verilen cevaplara göre kişi kendi
Lenovo'sunun hangi ürün olduğu buluyor ve yarışma
o noktadan sonra başlıyor.
• Kişiler isterlerse bu noktada devam etmeyebilirler ancak ürünü
kazanmak isteyenleri iki aşamalı bir yarış
bekliyor.
• Öncelikle 5 adet bilgi sorusu yanıtlandırılıyor. Bu soruların her
birinden 10'ar puan alan yarışması uygulaması
sayfasına atayarak ya da davetiye göndererek arkadaşlarından destek
olmasını ve bu şekilde puanının arttırmayı hedefliyor. Destek olmak
isteyenler dilerseler sadece tıklayarak destek olabilirler ya da
uygulamayı da çözebilirler.
• Yarışma başladığı günden beri çok büyük bir ilgil gördü. Henüz 4
hafta geride kaldı. Bu süre içerisinde Ankara ve Kütahya'dan 2
üniversite öğrencisi Y550p kazandı.
• Uygulamayı ilk 4 hafta sonundaki rakamlara göre 122.244 destek
alındı ve 21.534 kişi uygulamayı çözerek kendi Lenovo'sunu
belirledi.
26.5 milyon internet kullanıcısı!
Lenovo bu konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı "Türkiye'de internet kullanıcılarının sayısı 26.5 milyon. Ve internet kullanıcıların büyük bir bölümünün yaklaşık %40'ının yaş ortalaması 24'ün altında ve yaklaşık %70'i ise 35 yaşın altında. Ve en büyük sosyal networking platformu olan Facebook'un Türkiye'deki kullanıcı sayısı 16 milyonun üzerinde. Bu nedenle online mecrası tüm şirketler için Türkiye'de çok büyük bir öneme sahip. Çoğunluğu gençlerin oluşturduğu bir platform olan Facebook'ta gençlere ulaşabilmek ve onların beğenileri öğrenmek özellikle tüketici ürünleri pazarındaki stratejilerimizin belirlenmesinde önem taşıyor. Bu nedenle hazırladığımız uygulama ile mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmayı hedefledik. Testi çözmeden sadece destek olanlar da yine çok değerli çünkü arkadaşlarının Lenovo seçimlerine verdikleri oylarla markamızı onlara da ulaştırmış, ürünlerimizi onlara da yakından göstermiş oluyoruz.
Bu yayılma sürecinde bize en çok destek olan arkadaşlara ise test sonucunda kendilerine çıkan ürünleri hediye ederek teşekkür etmek istedik. Uygulama şu ana dördüncü haftasını bitirdi. Oldukça kısa sürede çok başarılı sonuçlara ulaştık. Üstelik sadece Facebook'la sınırlı kalmayıp kullanıcılar bunu kendi istekleri ile birçok platforma taşıdılar ve destek toplamak için uğraştılar. Lenovo, tükeci pazarında henüz 1,5 yıllık bir marka bu süre içerisinde bu çapta yaptığımız ilk online projemizdi bundan sonra online mecrada çok farklı ve büyük projelerle yer almayı planlıyoruz."
Basın bülteninden derlenmiştir
Daha fazla bilgi için: www.benimlenovom.com