Beats'in yeni ürünleri Türkiye’de
Apple'ın alt markası Beats, üç yeni ürününü Türkiye pazarına sundu. Kulak üstü kulaklık Solo 4, kulak içi kulaklık Solo Buds ve taşınabilir hoparlör Pill, markanın en son teknolojilerini barındırıyor.
Apple'ın alt markası Beats, üç yeni ürününü Türkiye pazarına sundu. Kulak üstü kulaklık Solo 4, kulak içi kulaklık Solo Buds ve taşınabilir hoparlör Pill, markanın en son teknolojilerini barındırıyor.
Beats Solo 4, 217 gram ağırlığıyla ultra hafif bir tasarıma sahip. UltraPlush kulaklık yastıkları, uzun süreli konfor ve dayanıklılığın yanı sıra etkili pasif gürültü yalıtımı sunuyor. Kişiselleştirilmiş mekansal ses özelliği, kullanıcılara gerçekçi bir surround ses deneyimi yaşatıyor. Geliştirilmiş mikrofonları ve akıllı "gürültü öğrenme algoritması" sayesinde yüksek kaliteli arama performansı ve sesli asistan etkileşimi sağlıyor. 50 saate kadar pil ömrü sunan Solo 4, mat siyah, gri mavi ve bulut pembesi renk seçenekleriyle geliyor.
Solo Buds, Beats'in şimdiye kadarki en küçük kulaklığı olmasına rağmen güçlü bir ses performansı vadediyor. Özel olarak üretilmiş akustik mimarisi ve çift katmanlı dönüştürücüleri, mikro bozulmaları en aza indiriyor. 18 saate kadar pil ömrü sunan Solo Buds, Fast Fuel özelliği ile 5 dakikalık şarjla 1 saatlik kullanım sağlıyor. Dört farklı boyutta kulak ucu seçeneği (XS, S, M ve L) ile kullanıcılara optimum konfor ve pasif gürültü izolasyonu sunuyor. Mat siyah, fırtına grisi, aurora mavisi ve şeffaf kırmızı renk seçenekleriyle satışa sunuluyor.
Beats Pill, baştan aşağı yeniden tasarlanan bir taşınabilir hoparlör. 24 saate kadar kesintisiz müzik çalma özelliğine sahip olan Pill, Fast Fuel teknolojisiyle 10 dakikalık şarjda 2 saatlik kullanım imkanı sunuyor. IP67 derecesinde toz ve su koruması ile dış mekan kullanımına uygun. İki Beats Pill hoparlör senkronize edilerek Amplify Modu veya Stereo Modunda kullanılabiliyor. Makine öğrenimi ile geliştirilen gürültü öğrenme algoritması, istenmeyen sesleri engelleyerek kullanıcının sesini daha iyi hedefliyor. Mat siyah, derin kırmızı ve altın şampanya renk seçenekleriyle geliyor.
Üç ürün de hem iOS hem de Android cihazlarla uyumlu çalışıyor ve Class 1 Bluetooth bağlantısı ile geniş kapsama alanı sunuyor. Tek dokunuşla eşleştirme ve cihazlar arası otomatik ön eşleştirme gibi kullanıcı dostu özellikler de dikkat çekiyor.
Beats'in bu yeni ürünleri, gelişmiş ses teknolojileri ve kullanıcı odaklı tasarımlarıyla Türkiye'deki müzikseverlerin ilgisini çekmeye aday görünüyor. Fiyatlar ve satış noktaları hakkında henüz bir açıklama yapılmadı, ancak ürünlerin yakın zamanda tüketicilerle buluşması bekleniyor.