AveaBiz ile arabanız hizmetinizde!
Avea, kurumsal müşterileri için geliştirdiği yeni çözümlerini artık "AveaBiz" platformundan sunacak!
Avea, değişen müşteri ihtiyaçlarına anında
cevap verebilmek, hizmet kalitesinin çıtasını yükseltmek ve
kurumsal taraftaki farklılığını ortaya koymak adına yepyeni bir
değişim hareketi başlattı.
Bu yeni değişim hareketi kapsamında Avea, kurumsal müşterileri için
geliştirdiği yeni ürün, hizmet ve çözümlerini artık
"AveaBiz" platformu üzerinden sunacak ve
rakiplerinden büyük ölçüde farklılaşacak.
Bu kapsamda; AveaBiz'in ilk büyük kampanyası, Intercity
işbirliğinde düzenlenecek "Türkiye'de İşletmelerin Arabası
Bizden" kampanyası olacak. Fark yaratan kampanya ile
belirli bir fatura taahhüdü veren müşterilere 3 yıla kadar kiralık
araç (Renault Symbol, Hyundai i30, Mercedes C180K, ve BMW 320d )
tahsis edilecek ve araçların kiralık olmaları nedeniyle,
müşterilerin servis, vergi gibi masrafları olmayacak.
"AveaBiz" platformunun tanıtım toplantısında Avea'nın kurulduğu
günden bu yana kurumsal müşterileri ve çalışanlarının hayatını
kolaylaştırmak için avantajlı ürün ve hizmetler sunmaya
odaklandığını belirten Avea Kurumsal İş Birimi Kıdemli Direktörü
Tunç Taşman; "Bugüne kadar Aveaİş çatısı altında
topladığımız kurumsal ürün ve hizmetlerimizle kurumsal müşterilerin
ve KOBİ'lerin ilk tercihi olduk. Ancak bu durum, her zaman daha
iyiyi arayan bir şirket olarak bizlere sunduklarımızla yetinme
lüksü vermiyor. Aksine daha üstün hizmet kalitesi için bir itici
güç oluyor. İşte bu sebeple 2011 yılında müşterilerimizin değişen
ihtiyaçlarına anında cevap verebilmek, hizmet kalitemizin çıtasını
yükseltmek ve kurumsal taraftaki farklılığımızı ortaya koymak
amacıyla yepyeni bir değişim hareketi başlattık. Yaptığımız pazar
araştırmaları ve müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler
sonucunda geliştirdiğimiz yeni ürün, hizmet ve çözümlerimizi
müşterilerimize AveaBiz çatısı altında sunmaya devam etme kararı
aldık. Yeni dönemde "AveaBiz" markası altında sunacağımız çözümler
ile rakiplerimizden büyük ölçüde farklılaşacağız. Hizmet kalitemizi
ileriye taşıyacağız. En büyük farklılığımız, müşteriye olan
yaklaşımımızda olacak. Artık müşterilerimiz ile ortak bir amacın
etrafında toplanacağız." dedi.
Hakan Kaplan ve Levent Erden'in açıklamaları
Gerçekleştirilen tanıtım toplantısında Avea Pazarlamadan Sorumlu
Genel Müdür Yardımcısı Hakan Kaplan da
açıklamalarda bulundu. Kurumsal markanın nasıl olması gerektiğine
kurumsal hat kullanıcıları ile beraber karar verdiklerini ve 2010
yılında yaptıkları araştırmaların kendilerine ışık tuttuğunu
belirten Hakan Kaplan; "Kurumsal hat kullanıcıları; şirketin çözüm
ortağı değil, şirketin parçası olabilecek, daha renkli, sıcak,
samimi, içten yaklaşan, onu anlayan ve anladığını gösteren, hem iş,
hem de ekonomik boyutta işlerine değer katan bir marka
istiyorlardı. Hiç kuşkusuz bu beklentiler gözardı edilemez ve son
derece yerindeydi. Tüm organizasyonumuzu, iş süreçlerimizi,
müşteriye bakışımız ve projelerimizi bu beklentilerle paralel hale
getirdik. Bugün lansmanını gerçekleştirdiğimiz yeni markamız bu
anlayışla doğdu. Bu vizyon ve hedef ile 'İşiniz Bizim İşimiz'
diyerek yola çıktık ve önemli bir değişim hareketi ile AveaBiz
markasını yarattık. AveaBiz markasının renkleri biz olmanın
sıcaklığını, samimiyetini ve içtenliğini taşıyor. Yeni markamızın
logosunda merkezde bu markanın sahipleri yer alıyor. Markamızın tüm
görsel dünyası, iletişim enstrümanları bu bütünselliği taşıyor ve
gücünü biz olmaktan alıyor" dedi.
Toplantıda, AveaBiz markasının yaratılış sürecinden bahseden Euro
RSCG Türkiye CEO'su Levent Erden de; "Kurumsal
alanda yapılan atılımı ve üstün hizmet kalitesini daha iyi
vurgulayabilmek için Aveaİş markasını yenileyip tazelemeyi doğru
bulduk. Markanın işletmelerle, esnafla, KOBİ'yle kurduğu iş
birliğini ve yakınlığı yansıtabilecek; sıcak, dinamik, pozitif bir
motto ortaya çıkarmaya odaklandık. Sonuçta 'Her şey bizim için'
sloganı ile 'AveaBiz' çatı markasını oluşturduk. 'AveaBiz'deki
'Biz'in müşterilerimizle kurduğumuz iş birliğini, 'yanyana'lığı çok
iyi anlattığını düşündük. Avea ile çalışan tüm işletmeler güçlü bir
'Biz' oluşturuyor, tekillik ve yalnızlık ortadan kalkıyor. Marka
olmanın yanı sıra bir platform olarak tanımlayabileceğimiz AveaBiz,
kendilerini 'biz'in parçası olarak gören isletmelerin sesidir"
dedi.
Numarasını AveaBiz'e taşıyan ve 1 yıl taahhüd
veren müşterilere, sadece 54 TL'ye şirketiçi 5.000 dk, tüm
Avealılarla 5.000 dk ve diğer yönlerle 3.000 dk görüşme süresi
sunulacak.
Microsoft Türkiye ile işbirliği çerçevesinde
sunulan ve Avealılara profesyonel ofis deneyimini mobil olarak
yaşatan aveamail.com servisi, "İnternet Siteniz Avea'dan", Taksitli
Araç Takip, BlackBerry 9780, Samsung Omnia 652 kampanyaları,
rekabetci Kurumsal SMS teklifleri ile internet dünyasına en uygun
fiyatlarla mobil erişimi sağlayan Jet Modem ve Data kampanyalarına
da devam edecek.
Basın bülteninden derlenmiştir.