Akıllı televizyonları alıyoruz ama sonra...
Uğrunda ufak bir servet harcadığımız akıllı televizyonlar hakkında beklenmeyen gerçekler!
Televizyonların günümüzde geldiği nokta, artık bilgisayarlarla yarışır cinste. Bir dönemler alıştığımız televizyonların yerini artık envai çeşit özelliği içerisinde barındıran cihazlar almış durumda. Televizyon olarak satın aldığımız ve salonumuzun merkez noktası olan bu cihazların sahip oldukları teknolojilerse, öyle görünüyor ki pek rağbet görmüyor.
Amerika'da 25 milyondan fazla akıllı televizyonun kullanımda olduğu biliniyor. Nitekim bu cihazlar üzerinden kullanım oranında dikkat çeken sadece iki uygulama bulunuyor: Twitter ve LinkedIn. Diğer taraftan, Facebook'un da içerisinde bulunduğu geniş uygulama yelpazeleri üzerinde çok az bir kullanım söz konusu. İşin daha da ilginç yanı kullanıcıların yüzde 60'lık oranının Netflix ve Hulu Plus yani video stream servisleri kullanıyor olmaları ki bir noktada televizyon üzerinden video kullanımı çok daha mantıklı gözüküyor. Uygulama kullanımının yüzde 15'lik kısmı ise Pandora gibi müzik servisleri üzerinden gerçekleştiriliyor.
Garip olan, neredeyse hiç kimse akıllı televizyonları vasıtası ile YouTube videosu izlemiyor, kitap okumuyor, Facebook'da gezinmiyor ya da oyunlarını oynamıyor. Tüm bunların haricinde kalan yüzde onluk kısım ise sadece internet üzerinde gezinmekle yetiniyorlar.