Acer, Beklenmedik Durumlar İçin Planlarını Belirlediğini Açıkladı
Acer Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Jason Chen: "Çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığı bizim için ilk sıradadır," diyerek, beklenmedik durumlar için planlarını belirlediklerini açıkladı.
Dünya teknoloji devleri arasında yer alan Acer, tüm dünyada
olduğu gibi Türkiye'de de müşterilerine her daim en iyi hizmeti
sunmaya devam ediyor. Koronavirüsün etkisini
artırdığı bu dönemde de teknik destek ve satış sonrası destek
konularında müşterilerine en kapsamlı hizmeti vermeyi sürdüren
Acer, küresel çaptaki salgın nedeniyle ortaya çıkan koşullardan
ötürü tüm kullanıcılarını çevrim içi müşteri destek platformlarına
yönlendiriyor. Gündemle ilgili bir mesaj
yayınlayan Acer Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Jason
Chen "İş sürekliliği ve müşterilerimizin,
çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığı bizim için ilk
sıradadır," şeklinde konuştu.
"Beklenmedik durumlar için planlarımızı belirledik"
Yönetim ekibinin, Acer çalışanlarının ve iş ortaklarının ortak
çabalarıyla, belirsizliğin yaşanabileceği bu dönemi başarıyla
atlatmak için mümkün olduğunca esneklik gösterdiklerini ifade eden
Chen, "Bu durumun hızla değişebileceğinin farkındayız ve
beklenmedik durumlar için planlarımızı belirlemiş durumdayız.
Durumu dikkatle takip etmeye devam ediyoruz ve değişen koşullara
karşı önlemlerimizi düzenlemek için hazırız. Acer'dan beklediğiniz
üstün hizmet ve desteği sunmaya devam edeceğiz. Bu süreçte,
yaşadığımız bu sıra dışı dönemde güvende olup başkalarının da
güvende olmasına yardımcı olalım," dedi.
Çevrim İçi Ürün Desteği Araçları Üzerinden Hızlı Yanıtlar
Acer tüm teknoloji severlere ulaşmak istedikleri bilgi ve
hizmetler kapsamında www.acer.com.tr başta olmak üzere ağırlıklı
olarak dijital platformlar üzerinden etkin bir şekilde bilgi
paylaşımında bulunmaya devam ediyor. Acer kullanıcıları, bu
kapsamdaki ilgili sorularına hızlı yanıt alabilmek
için https://www.acer.com/ac/tr/TR/content/ask-acer adresindeki
Çevrim İçi Ürün Desteği Araçlarını kullanarak Acer'ın veri
tabanında yer alan hızlı yanıtlardan faydalanabiliyor.
Türkiye'de de etkili olan koronavirüs salgını yüzünden alınan önlemler sonucu ortaya çıkan istisnai koşullar sebebiyle Acer yetkilileri, numaralı hattın yanı sıra, gecikmeleri minimuma indirebilmek ve daha hızlı destek almak için online ve Acer topluluğu hizmetlerinin kullanılmasının önemini vurguluyor. Öte yandan müşterilerinin yedek parça ve onarım hizmetlerinde yaşayabilecekleri gecikmeleri ez ana indirmek için de tüm hafifletici önlemlerin alındığını belirtiyor.
Teknik destek için acer.com.tr web sitesindeki kapsamlı yardım bölümüne buradan ulaşabilirsiniz.