Peugeot E-208 nasıl bir otomobil? İncelemede
Şimdi iç mekana geçiyoruz.
Peugeot’nun ikonik i-Cockpit teknolojisi, ilk nesil 208’de
bizlere sunulmuştu. Bugün gelinen noktada daha da teknolojik ve
kullanışlı bir hale gelirken yeni Peugeot E-208’nin sürüş keyfinin
merkezini de oluşturuyor.
Göstergeler sürücünün görüş hizasında yer alıyor. Ayrıca ALLURE ve
GT versiyonlarında bir dijital ekran da devreye giriyor. 10 inçlik
dijital ekran yeni bir tasarıma sahip. Bu ekranın GT versiyonunda
3D özelliğide var. Kullanıcılar, tercihleri doğrultusunda ekranın
rengini, bilgilerin düzenini ve sunumunu kişiselleştirilebiliyor.
Klasik severler için ACTIVE versiyonunda 3,5 inç analog gösterge
paneli kullanılmış.
Daha önce ilk iki donanım seviyesinde 7 inçlik ekran sunulurken
artık tüm yeni 208 versiyonlarında merkezi 10 inçlik dokunmatik
ekrana yer veriliyor. Sistem, yeni nesil Peugeot i-Connect'i
kontrol etmeyi kolaylaştırıyor.
Yeni 208 ALLURE ve GT versiyonlarında merkezi ekran HD görünüme sahip. Tüm versiyonlarda buton işlevlerine hızlı erişim için piyano kısayol tuşları, merkezi ekranın hemen altında konuşlandırılmış. Ve geliyoruz bu markada benim en sevgidim öğeye. Tabii ki boyutları diğerlerine göre biraz daha ufak direksiyon. Peugeot i-Cockpit’in en önemli unsurlarından olan bu kompakt direksiyon simidi, sağladığı çeviklik ve hassasiyetle sürüş keyfimizi artırıyor. Ortasında yeni Peugeot logosu ve donanıma bağlı olarak alt kenarında yeni GT logosunu görüyoruz. Yüksek ergonomi için, multimedya sistemi (yani ses, telefon) kumandalarının dışında ses kontrolünü de sağlıyor.