Peugeot E-208 nasıl bir otomobil? İncelemede
Yeni 208 versiyonlarının merkezinde markanın yeni logosu, Peugeot’nun yeni yoluna yön veren ön ızgarada sunuluyor. Izgara, tamponla uyumlu gövde renginde bir desene sahip. Limoni sarı olan bu otomobildeki sarı tampon detayları işte burada. Bu tasarım, ürün gamının elektrikliye geçiş hamlesini yansıtıyor ve E-208’e daha farklı bir görünüm katıyor. Izgara ve gövde bir bütün oluşturarak görsel düzeni, verimliliği ve modernliği anlatıyor. Peugeot E-208'de, yan yana yerleştirilen üç kırmızı pençeden oluşan, markanın simgesel arka ışık imzasını yeniden tasarlamış. Bu üç pençeli tasarıma sadık kalınıyor ancak bir farklı artık bunlar artık yatay. Siyah şerit bagaj kapağının etrafına uzanarak araca daha temiz bir arka görüş sağlıyor. ama ben hala dikeyden yanayım. Hatta Peugeot'un eski amblemini daha çok sevdiğimide belirteyim.
Bu arada 265 litrelik bir bagaj hacmine sahip olduğunuda
belirtelim aracın.
Üç zarif LED şerit, genişlik algısını destekliyor. Yeni jantlar,
Peugeot’nun yeni tasarımının ana öğelerinden biri olarak gözüküyor.
408’de sunulan çarpıcı jant tasarımlarıyla başlayan görünüm,
markanın yeni modellerine de yayılıyor. Yeni E-208, tamamı yeni 16
inç (NOMA alüminyum alaşımlı) veya 17 inç (YANAKA alüminyum
alaşımlı) olmak üzere farklı jant tasarımı seçenekler arasında. Tüm
alüminyum alaşımlı jantlar, bijon somunlarını gizleyen Peugeot
logosu ile damgalanan 4 kollu bir görünüme sahip. Şimdi en başa
dönersek 1998 206 tasarımla elbetteki büyük farklar ama aynı model
olduğunu anlayabiliyorsunuz. Bu da markanın tasarım dilinin ne
kadar kuvvetli olduğunu gösteriyor.