Ünlü otomobil markası logosunu değiştirdi

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Jaguar; yeni bir döneme geçtiğini duyurdu. Jaguar’ın tasarımının ilk fiziksel gösterimi ABD'de Miami Art Week kapsamında sergilenecek. Marka, bir yıl aradan sonra yeni logosunu tanıttı.

Independent'ın haberine göre Jaguar eski modellerle yeni modeller arasında 'bir bariyer oluşturmak' için bir yıl ara verdi. Lüks araç üreticisi, bir yıldan 2026 yılında üç yeni elektrikli otomobil piyasaya sürecek. Ünlü marka tamamen elektrikli lüks bir marka olma yolunda ilerlerken yeniden markalaşma sürecinin bir parçası olarak Salı günü yeni logosunu tanıttı. İngiliz otomobil üreticisi, kendisini ultra lüks EV markası olarak yeniden konumlandırıyor ve bu yeni yönelim, gelecekteki Jaguar'lar için yeni amblemlerle birlikte geliyor.

YENİ DÖNEM BAŞLIYOR

Markadan yapılan açıklamaya göre kurucusu Sir William Lyons'un "Benzeri olmayan" tanımlamasını yaptığı Jaguar, yeniden tasarlanmış marka kimliğiyle bugünden itibaren yeni bir dönem başlatıyor. Yeni dönemin simgesi olarak 'Benzersiz ve özgün olma' anlayışı öne çıkartılıyor. Marka Jaguar dünyasının tüm yönlerini “Coşkulu Modernizm” olarak tanımlıyor.

Forum