Türkiye'de satışa çıktı: Volkswagen ID.4 Türkiye fiyatı
Batarya ve şarj seçenekleri
Açıklamaya göre batarya, ekstrüde ve döküm profillerden yapılmış bir alüminyum yapı ile korunuyor ve bu yapı, araca monte edilerek gövdenin dayanıklılığını artırmak hedefleniyor.
Markanın paylaştığı bilgilere göre sıkıştırılmış alüminyum
bölümlerden oluşan bu sağlam yapı, olası bir kaza durumunda batarya
sistemini güvence altına almayı, ciddi bir çarpışma anında batarya
enerjisinin kesilmesini amaçlıyor. Açıklamada şu bilgiler
paylaşılıyor: "Bataryayı koruyan soğutma sistemi, batarya
modüllerinin sıcaklığını optimize etmek için su kanalları içeren
bir taban plakası kullanıyor. Termal yönetim sistemi, bataryayı her
koşulda yaklaşık 25°C sıcaklıkta tutarak, yüksek güç çıkışı, hızlı
DC şarj ve uzun bir batarya ömrü sağlıyor. Volkswagen,
bataryanın sekiz yıl veya 160.000 km kullanım sonunda (hangisi önce
biterse) orijinal kapasitesinin en az yüzde 70’ine sahip olacağına
dair garanti veriyor".