Ryu, Ken, Dhalsim... Street Fighter 2'nin sırrı neydi?
'MAKİNELERİN ÖNÜNDEKİ KALABALIK'
BBC'nin haberine göre eski bir oyun turnuvası yarışmacısı/yorumcusu olan Seth Killian, "SFII devasa karakterleri ve güzel animasyonlarıyla görsel olarak öne çıkıyordu ama beni asıl etkileyen şey makinenin etrafındaki kalabalıktı. Canlı bir rakibe karşı, yabancıların önünde yarışmak? Bu deneyim sarhoş ediciydi" diyor.
İlk oyunu Hiroshi Matsumoto ile birlikte tasarlayan SF yönetmeni Takashi Nishiyama, "Bir boksörü bir kickboksçuyla ya da bojutsu bilen biriyle karşı karşıya getirirseniz... çok ilginç kombinasyonlar elde edersiniz. Böylece Matsumoto ve ben oyuna daha derin bir hikaye ve karakter unsurları kazandırmak için bu fikirleri birlikte bulduk" diyor.