Oyun Bağımlılığı ve Alışveriş Terapisi Araştırması: Oyuncular Nasıl Alışveriş Yapıyor ve Güvenli Online Alışveriş İçin Nelere Dikkat Etmeliler?

Kaspersky'nin yeni araştırması, oyun tutkunlarının satış kampanyalarında iştahlı müşteri olduklarını ortaya koyuyor. Araştırma, çoğu oyun tutkununun büyük satış kampanyaları sırasında oyun kurulumlarını geliştirme fırsatını kaçırmadığını gösteriyor. Önceden istek listelerini hazırlayan oyuncuların %71'i, satış kampanyaları sırasında bu listedeki ürünlerden mümkün olduğunca çok satın alıyor. Birçoğu fırsatı kaçırmamak için elinden geleni yapıyor. Oyuncuların %65'i oyunlar, yükseltmeler veya ekipmanlar gibi yeni ürünlerin piyasaya sürülmesi için uyarılar ayarlayarak bu sayede hemen satın alma imkanına sahip oluyorlar.

Forum