Opel logosu değişiyor: İşte 'elektrikli otomobillere geçişi' simgeleyen yeni tasarım
Açıklamada görüşlerine yer verilen Opel Üst Yöneticisi (CEO) Florian Huettl, yeni logonun artık hiç olmadığı kadar marka ile özdeşleştiğini belirterek, 'Sadece yeniliğin ve mobilitenin geniş kitlelerle buluşmasına olan bağlılığımızı sembolize etmekle kalmıyor, aynı zamanda 2028 yılına kadar Avrupa'da tamamen elektrikli bir marka olma taahhüdümüzün de altını çiziyor. Bu yıl ürün yelpazemizde 15 adet elektrikli modelimiz yer alacak.' ifadelerini kullandı.
Tasarımdan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mark Adams ise 'Şimşek, 'Cesur ve Yalın' marka felsefemizin simgesi. Keskin, daha özgüvenli yeni 'Şimşek' logomuz, destek çemberiyle kesişerek ikonik logomuza yenilikçi ve modern bir görünüm kazandırıyor. Yeni logomuz, Compass tasarım yaklaşımımızın merkezinde yer alıyor. Pusula, ön, arka ve iç tasarım öğelerimizin bel kemiğini oluşturuyor.' değerlendirmesini yaptı. Opel son olarak 2020 yılında logosunu yenilemişti.