Honda, 2 konsept modelini ve yeni logosunu ilk kez gösterdi

Honda, araçlar için bir özellik listesi yayınlanmadı ancak bu EV’lerin konfigürasyona bağlı olarak hem kısmen hem de tamamen otonom olacağını söylüyor. İhtiyaç duyulduğunda gösterge panelinden çıkan, geri çekilebilir bir direksiyon simidi yer aldığı bir pazarlama videosu, müşterilerin ruh hallerine göre insan ve otonom sürüş arasında geçiş yapabileceklerini öneriyordu.

Aracın gelişmiş sürücü destek özellikleri, 2021’de Japonya’da Honda Legend ile piyasaya sürülen Honda'nın Sensing platformunu temel alacak. Honda Sensing, Seviye 2 bir sistem olarak sürücülerin yola dikkat etmesini gerektirir ve aracın çalışmasından yasal olarak sorumlu oldukları anlamına gelir. Şirket, daha uygun fiyatlı modeller de dahil olmak üzere “otoyollarda ve yer üstündeki caddelerinde” eller serbest sürüşün, 2020’lerin ortasından itibaren mümkün olacağını söylüyor.

Forum