Girişimcilik, sosyal medya... Pizza kuryeliğinden milyarderliğe nasıl ulaştı?
SOSYAL MEDYA GÜCÜ...
Youtube ve Tiktok'tan marka sadakati yüksek genç müşterileri
hedefledi.
Francis yüksek takipçili fitness fenomenlerine küçük meblağlar
ödemeye dayanan bir gerilla pazarlama kampanyası yürüttü.
Kuruluştan bir süre sonra fitness yapan sosyal medya yıldızlarına
ücretsiz Gymshark teçhizatı vererek günde 450 $ değerindeki ürün
satışını 45.000 $'a çıkardı.
Francis, "Tüm kahramanlarım YouTuber'lardı, bu yüzden onlara ürünler gönderirdim. Fitness YouTuber'larının atletlerimi giymesi havalıydı, ancak 2013'te Avrupa'nın en büyük vücut geliştirme fuarı BodyPower'da bir stant kiraladıktan sonra bir marka başlatabileceğimizi fark ettik. Sporcularla tanışmak, ürünü görmek isteyen insanlarla dolup taştık" diyor.