Ferrari logosundaki şahlanan at aslında ne anlama geliyor? İşte ilginç hikayesi
Şahlanan atın araçlarda görünmesi ise 1932’te gerçekleşti. Ferrari şu bilgileri veriyor:
Şahlanan At sembolü, 9 Temmuz 1932’ye kadar Scuderia Ferrari arabalarında görünmeyecekti. O sırada Scuderia tarafından kullanılan Alfa Romeo arabalarına konmuştu. Etkinlik, Belçika Ardennes’deki köyleri birbirine bağlayan yollardan oluşan zorlu pistte düzenlenen klasik bir dayanıklılık yarışı olan Spa 24 Hours’du. O siyah Şahlanan At, Ferrari’ye gerçekten şans getirdi. Yarışa Scuderia’nın 8C 2300 MM’si hakimdi. Antonio Brivio ve Eugenio Siena, bitiş çizgisini takım arkadaşları Piero Taruffi ve Guido D’Ippolito’nun kullandığı araçtan hemen önce geçerek kazandı.
Ferrari 1947’de kurulduğunda, otomobil üreticisi markasının amblemini aldı.