Çinli markanın Türkiye'ye getirmeyi planladığı Sedan
Şarj edilebilir PHEV motoru da olacak
"Chery’nin NEV araçlar için geliştirdiği M1X platformu üzerine inşa edilen Arrizo 8, Türkiye’ye 2 farklı motorizasyonla gelecek. Bunlardan biri 1.6 TGDI (105 kW/143 HP) turbo benzinli motor olacak, maksimum tork 215 Nm, ortalama tüketim ise 5,3 lt/100 km. Bu versiyonda 5’nci nesil Acteco motora yer verilmiş. Diğer versiyon ise PHEV yani dışarıdan kablo bağlayarak şarj edilebilen hibrid teknolojisine sahip olacak. PHEV versiyondaki yakıt tüketimi ise 4,2 lt/100 km’ya (NEDC) kadar iniyor. Teknik değerleri tam olarak açıklanmasa da birtakım ham verilere ulaştık, kesin verileri ve WLTP ölçümlerini, araç Türkiye pazarına sunulduğunda alacağız. PHEV teknolojisinde Miller çevrimli 1.5 TGDI (115 KW/155 HP) benzinli motora, 150 kW (204 HP) gücündeki elektrik motoru eşlik ediyor, toplam güç 300 HP’nin üzerinde olacak. DHT Super Electric Hybrid ismi verilen bu teknolojide, elektrik motoru 16 bin devire çıkabiliyor, sadece elektrik motorunun ürettiği tork 310 Nm, toplam tork ise 530 Nm’ye ulaşıyor."