Wall Street Journal'ın raporuna göre Facebook, "hashtag" sistemini sosyal ağa eklemek üzere çalışmalara başlamış durumda. Twitter'da sıkça kullanılan "hashtag" etiketleri, belirli konuların izlenmesini kolaylaştırmaya yarıyor.
Geçtiğimiz günlerde haber kaynağı görünümünü yenileyen Facebook'un hashtag desteği sunması, kullanıcılarının sitede geçirdiği vakti uzatmasını sağlayabilir. Twitter'da kullanılan hashtag'ler, herhangi bir konu hakkında #sosyalağlar şeklinde paylaşımda bulunmanıza izin veriyor. Bununla birlikte Twitter, Facebook'a göre daha açık bir ağ olduğundan paylaşımların daha geniş kitlelere ulaşması mümkün oluyor.
Facebook'un hashtag'lerden faydalanabilmesi için herkese açık gönderilerin daha çok kullanılması gerekecek. Bu ise yeni gizlilik sorunları anlamına gelebilir. Bununla birlikte Facebook'un hashtag işlevinin yaygınlaşması halinde bir kısım Twitter kullanıcısını Twitter'dan vazgeçirmeyi de başarabilir.