E-ticarette Projeshop ayrıcalığı

E-ticarette yazılım altyapılarının Türkiye'ye uygunluğu önem kazanıyor. Peki ne yapmalısınız?

E-ticarette kazanmanın yolu!

Perakende sektörü kan kaybederken e-ticaret 2007 yılından beri her yıl yüzde 50 oranında büyüme kaydetmeye başladı. Ancak bu kadar yoğun rekabetin yaşandığı bir sektörde öne çıkmanın koşulu kampanyalar ve fırsatlar sunmaktan geçiyor.

Ürün veya sepet içi ile alışveriş sonrası düzenlenecek kampanyalar için yazılım altyapılarının önemi gün geçtikçe artarken Projesoft firması tarafından sağlanan Projeshop altyapısı artı özellikleriyle birçok firma tarafından tercih ediliyor.

Son yıllarda büyük bir gelişme kaydeden e-ticaret sektörüne hizmet sağlayan yazılım altyapıları gün geçtikçe önem kazanmaya başladı. Bu yazılım altyapılarından Projeshop, artı özellikleri nedeniyle perakende sektöründeki birçok firma tarafından sıkça tercih edilmeye başlandı. Projesoft firması tarafından sağlanan Projeshop altyapısıyla bankalar ve özel müşteriler için de kampanyalar düzenlenebilmektedir.

Perakende sektörü kan kaybederken e-ticaret yıldan yıla büyümesine devam ediyor. 2007 yılından bu yana yüzde 50 oranında büyüme kaydeden e-ticaret sektörü tüketicilerin de tercihleri arasında önemli bir yer almaya başladı. Perakende sektörünün önemli firmalarından olan Bestbuy Türkiye pazarından çekilirken, EP kapanmak zorunda kaldı. Electro World hisselerini Bimeks'e devretti. Darty'nin de bir Türk firmasına satışının söz konusu olduğu belirtildi.

Daha kolay ve daha güvenli olduğu için müşterilerin tercihleri arasındaki önemini artıran e-ticaret sektörü her yıl açılan mağazalara karşın daha işin başında. E- ticaret sektörü Gayri Safi Mili Hâsıla'nın (GSMH) yüzde 3'ünü oluşturmaktadır. Bankalararası Kart Merkezi'nin (BKM) verilerine göre, 5 bin, bağımsız kaynaklara göre ise, 9 bin civarında e-ticaret sitesi faaliyet göstermektedir. Bu rakamlar bile e-ticaret sektörünün önünün ne kadar açık olduğunu göstermektedir.

Bu denli yoğun rekabetin yaşandığı bu sektörde öne çıkmanın koşulu ise müşteriye çeşitli aşamalarda kampanya ve fırsatlar sunmaktan geçiyor. Bu fırsatlar ürün için kampanyalar, sepet içi kampanyalar ve alışveriş sonrası düzenlenecek kampanyalardan oluşuyor. Özel olarak gerçekleştirilen yazılımlarda bu modüller müşteri talebine göre eklenebiliyor. Ancak bugün kullanılmakta olan yazılım altyapıları bazı dezavantajları da beraberinde getiriyor.

E- ticaret için gerekli kampanya modüllerini bünyesinde barındıran Projeshop altyapısında devamlı geliştirme söz konusu. Projesoft firması tarafından oluşturulan Projeshop altyapısında ayrıca bankalar ve özel müşteriler için de kampanya düzenleme imkânı bulunmaktadır. Bu artı özelikleri nedeniyle Projeshop yazılımı perakende sektöründe birçok firma tarafından tercih edilmeye başlandı.

Okuyucu Yorumları